Skip to main content

Lamers Tielemans Advocaten

Deze keer ben ik in gesprek met Stephan Tellings, senior jurist bij Lamers Tielemans Advocaten. Het kantoor heeft zich toegelegd op ondernemings-, bestuurs-, belasting-, arbeids-, persoons- en familierecht. De grote kracht zit ‘m in het informele karakter en omgang met cliënten. Geen moeilijk taalgebruik, maar gewoon ‘je en jij’ en het probleem aanpakken (en oplossen).

De daad werd overigens bij het woord gevoegd; door onze gezamenlijke interesses was het soms lastig om te focussen op de doelstelling van het gesprek. Regelmatig dreven we af en ging het gesprek over motoren, Lego en het Commodore 64 jeugdsentiment.

Tussen deze thema’s door heeft Stephan overigens wel verteld waarom ze zijn overgestapt.

Wie

Stephan Tellings
Senior Jurist

Waarom

We hadden veel problemen met het systeem, zo konden we regelmatig niet inloggen. Dat zorgde nogal eens voor improductiviteit.

En…?

We ervaren een enorm verschil, dat hadden we veel eerder moeten doen! 

Waarom ben je naar Conict overgestapt?

Het probleem was eigenlijk meervoudig. Als eerste hadden we bij onze vorige aanbieder veel problemen met het systeem. Zo konden we met enige regelmaat niet inloggen of bevroor bijvoorbeeld de mail. Daarnaast was de omgeving waarin we werkte ook erg traag. Aan de andere kant hadden we ook een probleem met de communicatie. De helpdesk was niet goed bereikbaar waardoor we bij problemen pas laat werden geholpen. Dat resulteerde nogal eens in improductiviteit doordat het systeem niet beschikbaar was.

Hoe heb je het overstappen ervaren?

Goed! Dat liep echt heel soepel. Daar kwam bij dat Mark (de engineer die de migratie heeft gedaan), tijdens en na de migratie ook goed bereikbaar was. Ook heeft hij de tijd genomen om vragen goed te beantwoorden. Hierdoor is de migratie me 100% meegevallen.  

Fijn dat de overstap vloeiend ging en hoe ervaar je de nieuwe werkomgeving?

Wij ervaren een enorm verschil. Geen crashende mail meer. Inloggen gaat altijd goed en de omgeving is snel en stabiel. Dit hadden we veel eerder moeten doen ?.

Heb je ook al gebruik gemaakt van onze helpdesk?

Ja, en ook dat is fijn. Bij Conict kan ik altijd iemand bereiken die mijn probleem kan oplossen. Het is ook nog eens prettig dat degene die ik aan de lijn krijg ook daadwerkelijk direct iets voor me kan doen.