Skip to main content

Over Huisvestingsadvocaten

Open, vriendelijk, nieuwsgierig en vakbekwaam. Zomaar wat woorden die bij je opkomen wanneer je kennis maakt met Sico den Engelsen, partner bij Huisvestingsadvocaten. Vanuit het kantoor op de 29e verdieping, heb je werkelijkwaar een adembenemend uitzicht over Rotterdam (en slingerende lampen als buiten het weer wat onstuimiger wordt).  

Huisvestingsadvocaten is volledig gespecialiseerd in één rechtsgebied; huurrecht. Daarom zijn 95%  van de cliënten ook woningbouwcorporaties die met 12 advocaten worden geholpen. Huisvestingsadvocaten is in 2020 klant bij Conict geworden. 

Wie

Sico den Engelsen
Huisvestingsadvocaten

Waarom

ICT-problemen werden niet (goed meer) opgelost. Daardoor  kreeg ik vanuit de interne organisatie steeds meer klachten

En…?

Perfect. Ik ervaar Conict als persoonlijk en professioneel. 

Waarom ben je naar Conict overgestapt?

Eigenlijk was het probleem tweevoudig. ICT-problemen werden niet (goed meer) opgelost. Daardoor  kreeg ik vanuit de interne organisatie steeds meer klachten over de beschikbaarheid van het systeem. Anderzijds verloor ons kantoor de connectie met onze toenmalige ICT-aanbieder. Er waren geen vaste contactpersonen meer wat ook niet helpend was. 

Hoe heeft dat voor je uitgepakt?

Perfect. Ik ervaar Conict als persoonlijk en professioneel. Alle problemen worden snel opgelost. Wat ik ook fijn vind is dat wanneer er structurele problemen zijn, er geen pleisters worden geplakt. Ik zie dan dat Conict op zoek gaat naar een duurzame oplossing en die vervolgens implementeert. *  

En hoe ervaar je onze helpdesk?

Persoonlijk vind ik een helpdesk belangrijk. Bij huisvestingsadvocaten hebben we die zelf ook. Daar kunnen klanten naartoe bellen bij juridsche vragen. De helpdesk bij ons wordt door mij en mijn kantoorpartner zelf gedaan. Dan kunnen we meteen advies geven en kunnen de cliënten ook meteen verder. Als ik bij Conict bel, worden we ook meteen daadwerkelijk geholpen door mensen die ons (en onze ICT-omgeving) kennen. ‘First-time-right’, super fijn! 

Wil je verder nog iets kwijt?

Eigenlijk niet. Problemen worden snel en structureel opgelost. Niets minder en niets meer en dat is precies wat je wil.  

* Voor Conict is dit fijn om te horen; we houden niet zo van adhoc. In plaats daarvan doen we onderzoek naar ICT-oplossingen die echt werken die we vervolgens implementeren bij onze klanten. Toch fijn als je klanten je eigen beleid ook herkennen ?.