“You can make a first impression only once”
Gelukkig hoefde ik die eerste indruk niet meer te maken, want die zou niet al te best zijn geweest. Ik ben namelijk voor een interview in Cuijk bij Aan de Maas Advocatuur. Helaas ben ik gierend te laat om dat ik de afspraak was vergeten. Nu werken we al een hele tijd samen en daar gaat dit verhaal dan ook over.

Wie
Rick Slof en Monique Senssen
Aan de Maas advocatuur
Waarom Conict
We wilden gewoon graag weer met jullie werken.
Dat vraagt om een stukje uitleg!
Conict, Rick Slof en Monique Senssen gaan ondertussen alweer een hele tijd samen. Eerst was Conict de ICT-dienstverlener bij het vorige kantoor waar ze in loondienst waren. Nu hebben ze de grote sprong gewaagd en zijn voor zichzelf een nieuw kantoor in Cuijk gestart dat ze gedoopt hebben tot ‘Aan de Maas Advocatuur’. Als je naar de banner kijkt dan is de naam goed verklaarbaar.
Bij Aan de Maas advocatuur kunnen zowel particulieren als organisaties terecht voor juridisch advies. Indien nodig begeleiden zij hen stap voor stap bij een gerechtelijke procedure. Het leveren van kwaliteit staat daarbij voorop. Daarnaast zorgen ze voor duidelijkheid in verwachtingen en transparantie in de kosten.
En, toen jullie zijn gestart, hebben jullie toen ook nog met andere ICT-dienstverleners gesproken?
Eigenlijk niet… We hadden natuurlijk al uitstekende ervaringen met jullie vanuit ons vorige kantoor en daarom hadden we niet eens behoefte aan een andere leverancier. We wilden gewoon graag weer met jullie werken.
En hoe is dat bevallen?
(Weer) heel goed! De nieuwe omgeving (Azure Virtual Desktop) was al voor ons ingericht waardoor we eerder konden werken. Daarnaast hadden we ook nog problemen met de glasvezelverbinding. Conict heeft daar nog een tijdelijke oplossing voor gemaakt om te zorgen dat we wel konden werken. Nu weten we dat dit niet persé bij jullie dienstverlening hoort, maar het was toch fijn dat dat even werd meegenomen zodat we in ieder geval goed konden starten.
En de helpdesk, hoe ervaar je die?
Wat heel prettig is, is dat je niet voor elk telefoontje een factuur krijgt. Dat voorkomt dat je zelf gaat zitten pionieren. Laatst heb ik me toch laten verleiden om zelf instellingen aan de telefooncentrale te wijzigen wat achteraf bezien niet zo handig was. Maar dan bel ik met jullie helpdesk en die gaan daar dan meteen mee aan de slag en lossen het ook op. En daar krijg je dan weer geen factuur voor.
En hoe bevalt Azure Virtual Desktop?
Voorheen werd gewerkt met een omgeving op basis van Terminal Server. Een nadeel van werken met Terminal server is dat je Teams altijd lokaal op moet starten. In de nieuwe omgeving kan Teams ook vanuit de sessie worden gestart (de test hebben we ter plekke nog even via 4G gedaan). Werkt top!

Rest ons niets dan jullie te bedanken voor het vertrouwen en uiteraard veel succes te wensen bij het bouwen aan jullie nieuwe kantoor. Wij hebben er alle vertrouwen in dat dit gaat lukken.
Zo lang je maar van de instellingen van de telefooncentrale af blijft…
Bel ons daar gerust voor 😉